kedd, december 13, 2005

Párhuzamok

Ma megint ellőtt egy dévédét az íróm, utána viszont jól megírt egyet, négyszeres sebességen. Azt hiszem, maradok a négyszeres sebességen, elég az nekem. Meg a garancia papírt sem találom. Szedegettem viszont a földről jónéhány apró szilánkot és hát volt nagyobb is.

Víz sincs igazán, pedig van, csak éppen a meleg egy kicsit gyengécske. De azért némi ügyetlenkedés után ki tudtam pöckölni egy borotva nyelével a pöcköt, amitől a zuhanyrózsán jön a víz és nem a csapból. Illene lassan egy dugót venni a kádba.

Tegnap este nem volt meleg víz, a frissen átszerelt 25 éves mosógép nem nagyon tudott mit kezdeni, a végén kieresztett egy szép vastag habos levet maga alá. Ma viszont tiszta egyedül odatettem, hogy mosson, azt hiszem, rájött magától, hogy mostmár nem kell annyit melegítse a vizet. Vagy csak a gép előtt telik túl gyorsan az idő. Ettől függetlenül megint nagyon felforrósodott a konnektor, most pihen, kikötöttem (nem a kompot). Imádom az értelmes 25 éves mosógépeket.

Tegnap Eszter poénból megkérdezte, hogy mit csinálnék, ha elhagyna, egyből arra gondoltam, hogy mennék Japánba. Aztán meg arra, hogy milyen rég nem gondoltam Japánra és, hogy most nem is vágyom oda egyáltalán. Persze, most megint Kórea a menő, vagy legalábbis a kóreai, de az sem annyira. Most néztem meg Tim Rogers cikkét és videóit a japán X360 zéró napról és az jutott eszembe, hogy nekem is kell egy kamera és nem az, hogy milyen jó lenne ott. És utána meg az is eszembe jutott, hogy talán a kamera sem kellene annyira.

A telefonommal az utolsó képet a múlt pénteki kóreai partyn készítettem, előtte szerintem már hónapok óta nem használtam. Kóreai party, nem sokat ültem ott, jött a tesóm, menni kellett. De legalább ettem egy kis szusit, kimcsivel. Kimcsit hoztam haza is, szombaton Eszter főzött mellé, vagy inkább főzött vacsinak gombás rizset és mellé ettük a kimcsit, Tündének ízlett, én persze már ismertem ezt a fajta kimcsit, a múltkor nem volt ennyire csípős, de így az igazi. A polip azzal a szósszal nagyon érdekes volt, többször kellett volna vegyek. Kaptam még valami édességet, ami elég standard, meg ginszeng teát. Az fincsi volt, három éve, most még nem próbáltam. A zöld tea is ott áll, hozzá sem nyúltam jó ideje. Most tej van, meg csokis pehely.

Ma megint tartottam órát, most sem volt semmi negatív dolog, még a fejem sem fájt utána. Hmm, Eszter mindjárt jön és én még nem csináltam semmit, mióta itthon vagyok. Legalább ágyat kellene vetni.

Nincsenek megjegyzések: