kedd, december 27, 2005

Itthon

Itthon vagyok. Nem nagyon fértem oda a géphez eddig, hogy blogot írjak. Nem is nagyon hiányzott, most minden szép és jó, csak pozitív gondolataim vannak, minek írni? Most is rövid leszek. Jött az angyalka, hozott, sokat, szépet és jót. Relatív tűrhető volt a karácsonyi készülődés is, az idén a szőnyeget megúsztam, anyuék megcsinálták. Hozott az angyalka otthonra végre egy normálisabb gépet, használt, hp vectra, p4-1500 és a többi a szokásos mostani low-end. Apunak meg kell mutassam a gúgli értet. Úgy néz ki, Szatmáron fogok szilveszterezni.

Nem tudom, mit írjak még. Próbáltam kicsit olvasgatni is, ezt-azt, de mindig csak a borúlátásom gyarapszik. Kaptam egy határidőnaplót. Ezentúl abba is fogok blogolni. Bár inkább a dudományosabbakat. Bár azt ide is tervezem. Na, ennyi.

Nincsenek megjegyzések: