kedd, december 20, 2005

komik

Ma kaptam az első üdvözletet emailben. Azt hiszem, eddig ez az a karácsony, amit a legkevésbé vártam. Jaaaaaj, csütörtökön vizsga és még nem tanultam semmit rá. Legalábbis explicit módon.

Az van, hogy találtam ezt a nagyon jó kis webcomicot, még a nécsörben is írtak róla. Tényleg atomjó. Szóval erre tessék. Egye fene a fogadalmamat, hogy nem fogok linkelni, kár pazarolni az időt a guglira. Viszont tovább szórakozom a szókivonással. Na honnan?

Érdekes, dúl a fejünk fölött a háború és mi nem érzünk belőle túl sokat. Nem mintha egy percig is akarnék. Olyan távolinak tűnik nekem ez az egész dolog. Nem hinném, hogy én ilyen háborúkat akarnék vívni. De hát, sosem lehet tudni. Legalábbis a dolgok nagyrészét.

Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet mindenkinek, aki megérdemli, vagy szereti, vagy mi is most az új szlogen? Na most komolyan.

Nincsenek megjegyzések: