szerda, november 23, 2005

Kiráááály

Mekkora királyság ez a psp. C64-es játékokat lehet vele játszani. Móbájl. Hajaj, Commando, mennyit fogok én nyomulni veled. Annyira heppi vagyok. A sok régi jó kis stuff, amik bearanyozták a gyermekkorom tévé előtt töltött óráit. Hajaj, hajaj. Azt kéne írni, hogy letettem a hajam, de annak még nem jött el az ideje. Van ám tovább is. Hajaj, Doom, de jól is futsz (mondjuk kicsit szokatlan, hogy a strafeeléshez nem kell nyomni a nyilakat, hanem simán L, R-el lehet). Mondjuk a sid-ek még elég furcsán szólnak, de hát fejlődik még az a kis player. És akkor ott van a scummvm is. Hajaj. Hajaj. Tényleg szóhoz sem tudok jutni. Kár, hogy mostanában annyira nincs időm semmire. Kell vegyek egy jó nagy memory stick duót, az a 32 mega semmire sem elég. Már így is túl sokat dumáltam, PSP 4EVA!

4 megjegyzés:

Credo írta...

Nagyon zsir lehet, az irasod szerint nagyobb fun retrozni, emulatorozni es homebrew-olni a PSP-n, mint az aktualis jatekokat tolni. Persze az lenne a fair, ha ennyi penzert nem allitana valasztas ele a Sony a vasarloit, de hat eddig nem hatott rajuk az a peticio. :( Ugy latom nem vagy most online, majd irok levelet mindjart, bocs, hogy elfeledkeztem a megbeszelt forras atkuldeserol, majd megy.

mzsolt írta...

Hát azért nagyon jó játék volt a Medievil, bár ahogy látom, azért nem halmoz el a Sony jobbnál jobb játékokkal. Némileg érthető, hogy nem engedik az emulátorozást, mert ki venne akkor remake-eket, meg amúgy is, sok időt el lehet tölteni régi jó játékok újrajátszásával, anélkül, hogy az ember új játékot vegyen. Mondjuk ettől még természetesen pro homebrew vagyok én is.

mzsolt írta...

Elvették a vizet és az előbb áram sem volt. De nem zavart. :)))

Hehe, kipróbáltam az Utopia egész jól lefutott, érdekes, hogy a te partjaidban frameskippelt főleg, ami leginkább a zenén volt érezhető. Úgy látszik, az emu nem szereti a nagyon pontos időzítést. Az én partjaim mentek rendesen, nem nagy dolog az emunak a sok apró műveletke. A Shantaeban az inventory néha bugozik, maga a főjáték az pöpec.

Hmm, meg kell álljam valahogy, hogy ne próbáljam ki minden régi kedvencemet. A Flimbo is műxik, mondjuk be kell írni pontosan a fájl nevet töltéskor, a LOAD"*",8,1 nem műxik. Hogy is kellett betölteni a lemez file listáját?

Credo írta...

load"$",8 - rozsdasodunk, rozsdasodunk? :)))