szerda, november 16, 2005

Hát ilyen nincs, vagy mégis?

Nem tartott 5 percet, amig létrehoztam az új blogomat. Nem semmi. Az idő az semmi, a létrehozási, az, hogy mennyit fogok vele eltölteni, az nem semmi.

Az van, hogy vannak emberek, akik a régi blogomat még mindig meg-meg nézik, pedig most éppen ugye kóreaiul nyomulok benne. És mégis megnézik, mert határozatlan embernek ismertek meg, aki bármely nap újra nekifoghat valami értelmes nyelven blogolni. Vagy ennyire érdekli őket, hogy mi van velem? Nem tudom, a lényeg az, hogy úgy döntöttem, megérnek nekem ezek az emberek némi időt, amennyit blog írásra szánok. Megint hülyeségeket írok, sohasem tudtam elmondani, amit gondoltam, nagyon bonyolult dolog az amúgy is, szóval a lényeg az, hogy nem akarok semmi komolyat csinálni ezzel a bloggal, lehet, hogy pár bejegyzés után ezt is letörlöm, lehet, hogy nem. Az is lehet, hogy meg fogok próbálni értelmes dolgokról is írni, de egyelőre még nem. A másik blogot egy személynek szántam, ezt most többnek, remélem azért, hogy nem ugyanazokat az érzéseket fogja belőlem kiváltani. Szóval most akkor főként apróságokról fogok írni, mindennapiakról. Érdekes, egy kicsit félek, hogy a diákjaim is olvashatják ezt, az nem jó, de most erről nem írok többet. Az egyetemi dolgokat még mindig megpróbálom kerülni. A családiakat is. Lesz viszont sok elmélkedés a kóreai nyelvről és kultúráról.

Szóval akkor megint itt vagyok ugye Kolozsváron megint, izé, vasárnap 25 éves lettem. Jó volt otthon. Az előtti héten vettem egy laptopot a tesókámnak, Toshiba Tecra, 1.6 P4M, 20G vinyó, 256 ram, dvd combo, 16 megás supersavage. Nekem úgy tűnt, elég jól viszi, remélem, a hosszabb és behatóbb teszt is igazolni fogja ezt. Már egy hete nem nyúltam a PSP-mhez. Ó na, megint ez van, annyi apróságról akartam írni, most meg semmi nem jut eszembe. Szerintem az agyban az emlékező és a beszéd központ nem tud tökéletesen együtt működni. Az persze lehet, hogy jó dolog, mert másképp nem fárasztnánk magunkat új mondatokkal. Vagy nem, ki tudja? Szerencsére senki.

Igen, lesz filozófálgatás, mi másra számítottatok? Főként, ha itt nyög a gépem a mérés alatt, amit futtatok, csak csetelni meg blogot olvasni, meg blogolni lehet. A gépen, egyébként még mennyi mindent lehet csinálni. Mondjuk párszor körbefutni a bentlakásokat. Szerencsére én ilyen hülye nem vagyok.

Na szóval, a kóreai blogom még mindig fontosabb, de azért néha ebbe is fogok írni. Pár szabály nekem: más blogokat nem linkelni, statisztikát soha nem megnézni. Kíváncsi vagyok, ez utóbbit be tudom-e tartani? Most ennyi.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

I wish you good luck!

Credo írta...

Boldog szulinapot! Sejtettem, hogy nem fogod megallni blogolas nelkul. :)))

mzsolt írta...

Hehe, once a blogger, always a blogger. De lehet, hogy ezt is hamar letörlöm. Ki tudja?

Unknown írta...

Einmal Pfadfinder, immer Pfadfinder? :-) Amúgy a "más blogokat nem linkelni" c. szabályt megszegted. De köszönöm. :-)