szerda, november 08, 2023

szakadjunk együtt gyufába

Gondolkodtam, hogy ajánljam-e ezt könyvet, vagy sem. Arról szól, hogy miért jön az apokalipszis, én elég meggyőzőnek találtam az érveit, bár nem volt sok új benne, talán leginkább a kapitalizmus marxi kritikája volt az (tényleg kéne már olvassak egy kis Marxot, bár mostanában nem menő).

Sajnos az nincs benne, hogy hogyan fog az apokalipszis végbemenni. Persze értem én, hogy a részletek mindig nehezebbek mint a nagy egész. Talán szép lassan kiderülnek ezek a dolgok is.

De ha valaki úgy érzi, nem kell apokalipszis az életébe most, teljesen megértem, nem kötelező olvasmány ez.

Legközelebb remélem valami vidámabbat ajánlok, pedig ez még sokkal optimistább világnézet is, mint az enyém, persze valószínűleg azért, mert egyszerűen csak nem akart csak rossz hírekkel szolgálni a szerző.

Demó.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: