szombat, november 25, 2023

kinyílt a doboz és kiléptek belőle azok akiket nem szabad beskatulyázni

Érdekes fordulat volt az utóbbi időben Argentínában és Hollandiában. Mindkét helyen a szélsőjobb nyert. A holland fickónak már régről ismerem az arcát, de nem sokat tudok róla, viszont a haja alapján inkább oroszlán bőrbe bújt bárány mint fordítva, vele nem is foglalkozom többet.

Az argentin fickó viszont érdekes. Egy 3 perces beszédét hallottam, arról, hogy a politikai osztály nem fentebb való azoknál akiket képvisel és hogy le kéne már szállni a magas lóról. Ezzel teljesen egyetértek. Azzal is, hogy kísérletezni kéne új gazdasági modellekkel, mert ami most van az csak egy nagyon szűk kör érdekeit képviseli. Talán még szavaztam is volna rá, ha szavazhattam volna.

Persze, ezek a retorikák nem újak, mások is alkalmazták már sok sikerrel, aztán valahogy mégis találtak olyanokat akikkel nem akartak sorsközösséget vállalni. Én azért támogatom a kísérletezgetést jó távol, szóval erőt, egészséget kívánok nekik, de azért remélem ha eljön a lelépés ideje, lelépnek. Amíg ez teljesül, nagy baj csak ritkán lehet.

Szóval az argentin fickó megszünteti a nemzeti bankot. Erős kezdés, az tuti. Azért nem szeretnék rácuppanni az argentin hírekre, a jelentősebb eseményekről elég ha értesülök, nem tett jót a múltkor sem amikor rácuppantam a narancs képű híreire.

Demó.

Zene.

Zene.

Zene.

Drónos.

Nincsenek megjegyzések: