kedd, július 11, 2023

indiana jones and the dial of destiny

Nagyon sok nincs amit erről írnom. Nekem bejött, jó kis Indy volt, talán egy kicsit több akcióval mint kell és kevesebb történettel. Nem kell már mindent megbeszélni az úton a következő cél felé, néha le lehet ülni egy kávézóba is. Engem nem zavart a számítógéppel fiatalított Indy sem, szerintem még néhány évig bámuljuk a mesterséges intelligencia által generált képeket és már hiányozni fognak a kis hibák, 6 ujj, üres tekintet, ezek. Nekem egyébként bejön az, hogy bár Indy nem szuperhős, azért szinte szuperhősi akciókat hajt végre, de hát a film nem valóság. Amúgy ha valakinek sok volt az, hogy egy atombombát hogy lehet túlélni egy hűtőszekrényben, akkor be se üljön erre a filmre...

Az azért érdekes, hogy már a fizikai kontinuitásra nem is igazán adnak a filmben, ha valaki egy jelentben jól mutat, bekerül, még ha egy jelenettel hamarabb le is rázták. Van valamiféle érzelmi kontinuitás viszont (az előző részben ugye fia meg felesége lesz Indynek, de itt kikapcsolták őket, hogy könnyebben pörögjön az akció, gondolom, de azért rugóznak rajta, amit én nem érzek fontosnak, de na, ez én vagyok).

Remélem azért lesz rendezői változat amiben több lesz a hangulati elem, az első Indyben nagyon jól működött az, szerintem sokat tesz hozzá.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: