kedd, július 18, 2023

ha bekopog az ismeretlen a rendezőhöz és füvezni hívja

Volt két olyan mestint hír, amelyeket én is le akarok hozni, csak mostanában nincs energiám írni, nagyon dolgozom egy dolgon a játékhoz és nincs energiám blogolni is, de ma egy kicsi mégis maradt.

Az első az, hogy a maszk új céget alapított, az x.ai-t (van valami fétise az X betűvel, nem lepne meg ha egy népszerű variációját rajzolgatná a jegyzetfüzetébe), ami a világ megértését tűzte ki célul. Hogy ezt hogyan akarja megoldani a tuitter olvasgatásából, az nem világos számomra, de hát nem vagyok én egy maszk. Na meglátjuk, meddig bírják a beosztottjai a stílusát.

A másodikat elfelejtettem. Na nézzük meg a tuittert, hátha beszívecskéztem. Ja igen, megvan.

Szóval a holivudi színészek és forgatókönyvírók sztrájkba léptek, mert attól félnek hogy a mesterséges intelligencia ellopja a munkájukat. Szerintem a mesterséges intelligencia kapitalista környezetben kiszorítja az emberiséget, ha csak a profit számít, akkor elég habar szükségtelenné válik mindenki, a folyamat vége az, hogy egyetlen ember kezében tömörül minden vagyon és mindenki más éhen hal. Kommunizmusban jó hasznát lehetne venni a mesterséges intelligenciának, felszabadítana minket a munka szorítása alól, mert úgysem tudunk versenyezni a gépekkel, de legalább ha a közösség a lényeg, akkor ott definíció szerint nem csak egy embernek van hely. Csak remélni tudom, hogy az amerikaiak megvívják helyettünk ezt a háborút és a jók fognak győzni.

Demó.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: