péntek, szeptember 16, 2022

a szilikonvölgyi mákos guba egy kalap szar

Már néhány napja nem írtam és jól is lett volna ez így, de ma találtam két jó zenét a jótúbon, ezért meg kell őket osszam. 1, 2.

Ha már itt tartunk, egy kicsit panaszkodom. Van egy mac minim, amit nagyjából csak arra használok, hogy filmeket nézzünk rajta a nagyobb tévén, a livingben, meg a képeket töltöm le rá az ájfónjainkról, mert a 256 giga is meg tud telni. Na most, ez egy kicsit régebbicske mini, szóval nem nagyon akartam a móhávé mákosnál tovább frissíteni, mert amúgy következőben már notarizálni is kell, ami nem tudom pontosan micsoda, de nagyon rosszul hangzik. Csak az a baj, hogy az E telefonján már nem ismeri fel a képeket a mákos, pedig befrissítettem a legutolsó móhávé updéteket is rá, szóval az anyjuk... ott az epölnél. Komolyan ott tartunk, hogy egy 4 éves operációs rendszer nem tud letölteni lájtning porton tíz(ennyolc)ezer képet? Még csak nem is látja őket. Annyi a szerencse, hogy az én telefonomon még felismeri a képeket, szóval akkor azt fogom csinálni, hogy áterdroppolom az E telefonjáról a képeket az enyémre és majd úgy szlopálom be a minin, hogy aztán persze kiírjam őket egy külső meghajtóra. Jobb lenne kettőre, tudom... Nehéz ez az élet...

Más. Ez a jótúb vidió.

Meg ez.

Ott tartunk, hogy az ember jótúb filozfóusokat hallgat. Néz. És néha elég érdekes is.

Meghallgattam egy okos román ember, Ioan Stanomir előadását a konzervativizmusról, de ha valaki valaki Churchillel, Reagannel és Thatcherrel példálózik, akkor már tudom, hogy igazából csak reakciós, csak jól álcázza magát.

Most ennyi, nincs semmi amiről szívesen írnék.

Még zene.

Nincsenek megjegyzések: