vasárnap, június 05, 2022

az örökké visszasírülő spagetti

Olaszországban voltunk, de nincs kedvem írni róla. Jó is volt, meg nem is, ha egy kicsit jobban odafigyelnének bizonyos dolgokra, én kevésbé aggodalmaskodtam volna, ami persze az én bajom, de tuti, hogy egy időre leszedtük a listáról. Persze, hirtelen elhatározással visszakerülhet, de az nagyon hirtelen kell történjen. :)

Mostanában nincs nagy kedvem személyes dolgokat írni, ezért nem fogok a kirándulásról írni. Sajnos a gondolataim sem lettek túl érdekesek, miközben róttuk a kilométereket, szóval arról sem fogok írni, vagy ha igen, akkor sem most.

Azt meg, hogy szerintem a modern művészet érdekesebb mint a klasszikus, mert kiállni két folttal és egy vonállal igazán tökös gyereknek kell lenni, le sem merem írni, mert Májkelándzseló lepofoz mint vakondot a rotációs kapa.

Még kell egy kis pihenés a pihenés után, szóval most lassan abba is hagyom.

Itt megtalálható néhány régi amerikai sorozat, amelyeket én is néztem anno a tévében, jó lenne, ha lenne időm megnézni megint, pl a Ray Bradbury sztorikat nem szerettem, mert féltem a groteszk világuktól, ugyanakkor volt sci-fi is elég benne, az meg érdekelt. Az Outer Limits mindig olyan érdekes volt, amíg rá nem jöttem, hogy ez a leg pulpabb sci-fi evör... stb...

Zene.

Nincsenek megjegyzések: