szombat, június 11, 2022

a fekete páholyban már csak egy fekete kávét kérnék

Én nem tudom megmondani, hogy melyik kaját szeretem jobban, vagy hogy a mai ebéd mennyivel finomabb mint a tegnapi, főként, ha mindkét esetben járt csoki. Csak azt tudom, hogy valami ízlik vagy nem. Azt sem tudom elképzelni, hogy Tina Turner hogyan énekelné a Falling-ot. Azt tudom elképzelni, hogy nézni ki egy LISP program C++-ban és fordítva, nagyjából.

Amikor a Twin Peaks-et adták a tévében anno a 90-es évek elején, a szüleink nem engedték nekünk, hogy nézzük, pedig nem volt benne semmi olyasmi, ami nagyon veszélyes lett volna a sarjadó elménkre. De ott volt a zene és az nem ígért sok jót.

Julee Cruise feladta a harcot a betegségével és én el tudom ezt fogadni, de nagyon sajnálom, hogy nem fog többet énekelni.

Ha valaki meghal, a legtöbb ember arra gondol, hogy biztos a mennybe megy, ahol majd még találkozni lehet vele. Én nem hiszek a mennyben, mert ha létezne menny, akkor semmi értelme nem lenne a földi életnek. Vagy ha mégis van valami bizonyítani való a földi életben, nem mehetne mindenki haza videójátékokat játszani és a legokosabb emberek és a legjobb szuperszámítógépek bizonyítsák be azt a valamit és utána menjünk mind mennybe?

Én arra gondolok, hogy az embereknek egyre kevesebb joga van, a pénz miatt. Talán, ha rájönnek, hogy lehet a holtakból még több pénzt kisajtolni haláluk után, mondjuk a virtuális valóságban, akkor tuti láthatom még én is Julee-t egy virtuális koncerten.

Még mielőtt beesteledik a világnak.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: