hétfő, március 13, 2006

Szeged

Szóval akkor itt vagyok. Minden elrendeződött eddig szépen. Semmi sem áll az eredményes munka útjába, csak én, azt hiszem. Meg az időjárás, lehet, hogy nem lesz sok kedvem feljönni ide a számítóközpontba. Szerencsére közel lakok hozzá, a Semmelweis úti Teleki Blanka kollégiumban. Olyan 16-os bentlakás szintű, extra a tévé az első emeleten, meg a kóla automata. A budi ugyanolyan szar. A szobánkra kint az van írva, hogy vasaló, ennek fejében van bent két kagyló is. Még nincsenek szobatársaim, max ketten lesznek. A lepedő itt sem ér végig, a 16-osban viszont kettőt adtak. A párnahuzaton itt sincsenek gombok. Mondjuk nagyjából annyiba kerül (átszámítva), mint az A4-esben a helyem, ami azért sokkal jobb. De hát nem sírok, jó volt nekem a 16-os is. Asszem egyelőre ennyi, nem tudom, fogok-e rendszeresen blogot írni, vagy nem, valószínűleg senkit sem érdekel, hogy éppen valószínűségszámítást, vagy statisztikus tanulást, vagy nyelvészetet olvastam az este. Ha kocsmázni megyek, akkor majd írok. Egyébként nyitott vagyok kocsmázási ajánlatokra. :))

És milyen dolog ez, hogy Szegeden ennyire havazzon? Fujjjj.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Az A4-ben én is laktam úgy 2x2 hónapot annak idején... :-) Aztán fölépült a csili-vili bentlakás a Babes-park (először Babos-t írtam :-)) előtt, s utoljára aztán oda kerültünk CEEPUSosok.

mzsolt írta...

Az A4 jó hely, szeretem. Állítólag épül egy még csili-vilibb hely is, de nekem ez már megteszi. Meg a Blanka is, 3 hétre biztosan.