csütörtök, március 16, 2006

Márcs fifííín

Érdekes, itt ezen a szép kis gépen bűnnek érzem a blogolást. Meg azt is, hogy ilyen topicot választottam ennek a bejegyzésnek, ami egy szép nemzeti érzéssel teli ünnepről kéne szóljon. A tegnap, amíg kint voltam a téren, gondolatban végig blogoltam az egészet, de most valahogy nem akaródzik bepötyögni azt a sok sületlenséget. Milyen jó, hogy lehet rá aludni egyet. Mindenesetre van itt egy Kossuth szobor, kapott sok koszorút, a beszéd rövid volt és nem tudtam egyértelműen eldönteni, hogy fideszes vagy szoci mondta, talán az előbbi, mert nem használta ki propagandára és volt benne háromszor a "demokrácia tisztelete" szószerkezet, de lehet, hogy álruhás szoci volt. Mindenesetre én filozofálgattam a kategorizáción. Aztán meg bementem a búrger kignbe és ettem dupla wúper menüt, kétszer annyiért, mint egy rendes menza menü ára. Az ízére nem is emlékszem. Mentségemre legyen mondva, csak az volt nyitva. Arra viszont emlékszem, hogy nagyon hangulatos volt hallani azt a pár Petőfi verset ilyen jó kihangosítással. Egyébként nem mondanám, hogy nagy tömeg volt. Aztán felváltva olvastam és belealudtam egy valószínűség könyvbe.

Nincsenek megjegyzések: