szerda, szeptember 08, 2021

jótúb zászlaja leáldozóban ejsze

Érdekes, hogy a jótúbon még mindig fut a kacsás videóm szárnyalása. Májusban kezdődött, aztán gondoltam, hogy alább fog hagyni és akkor majd írok róla, de még mindig nem érte el a szokásos napi 1-2 látogatást, még mindig napi 100 össze szokott jönni a csatornán és én még mindig nem értem mi történt, hogy a jótúb ennyire megtolja a videóimat.

Közben az is történt, hogy egy másik videót is felkapott az algoritmus, amelyben a Vaskertes kerítésén szórakozom a vaskarikákkal 7 másodpercben. A régi verzióját persze nem kapta fel, az lehet túl sokat tart, vagy 15 másodpercet. Szóval ez segített megérteni, hogy tényleg semmi köze a megtekintések számának a videó tartalmához, az algoritmusnak egyszerűen beakadt ez valamiért és mivel gyakran ajánlgatja ezt a videót, ezért gyűlnek rajta a megtekintések, mert néha az emberek azért csak rá-rá kattintgatnak, talán véletlenül.

Már csak arra kéne rájönni, hogy miért most akadtam be az algoritmusnak. Valószínűleg ezt én sosem fogom megtudni, lehet már nem is nagyon lehet megtudni, a sírjába viszi ezt majd a jótúb.

Azért találgatni lehet, mert a gondolatok pörögnek, az a dolguk, azért fejlesztettük ki ezt a képességet, még ha 99.99%-ban fölöslegesen is pörögnek.

Most éppen azt olvastam valahol, hogy a tiktok nagyon feljövőben van, percben kifejezve, már többet nézik mint a jótúbot Amerikában, Ázsiában valószínűleg már rég így van. Lehet, hogy ez azt eredményezte, hogy nagyon lecsökkent a kis jótúberek száma, akik azért még nyomják a kontentot, nagyon sokan inkább a tiktokon próbálnak szerencsét. Viszont a jótúb sok sztárnak ad még otthont, akik viszont mennyiségben nem tudják pótolni a kicsiket, viszont a minőségi kontentjük még mindig elég megtekintést generál, amelyek mellett lehet ajánlgatni a kicsiket, akikre persze csak sokkal ritkábban kattintanak, de azért mégis többször mint azelőtt, amikor nagyon sok volt a kicsi.

Na, ezt jól megaszontam, most nincs kedvem még egyszer nekifutni, aki nagyjából tudja hogy működik a jótúb, az amúgy is megérti. :)

Egyébként én azért nem féltem a jótúbot és nem a technológiájuk miatt, hanem azért, mert már nagyon sok sztárnak platformot adtak akik azért be fogják vonzani a nézőket mert olyan kontentot fognak gyártani, ami a tiktokon nem fekszik. Persze, a tiktoknak megvan a saját stílusa, a saját sztárjai, de ott azért sosem lesznek két órás mixek, amelyekben 8 percenként lemegy egy-egy reklám. Meg na, talán a jótúb is tud majd innoválni valamit, szeretném, ha valami technológiait innoválna, nem csak valami cociális hülyeséget.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: