csütörtök, március 11, 2021

egy héti vakáció

Elmaradt az utóbbi időben az írogatás. Nem volt amit írjak és este filmet néztünk, úgyhogy nem fárasztottam magam. Meg persze, tudom én, hogy a gondolataim se nem érdekesek, se nem eredetiek, se nem mélyek, az egyetlen dolog amiért érdemes leírni őket, az az, hogy az enyémek és a blog is az enyém, ezért az egyik énem birtokolja a másikat egy pár percre amíg az kiszenved pár sort. Amikor a lusta énem kerekedik felül, akkor a másikoknak kuss. :)

Nem volt nagy kedvem a napi hírekre se reagálni, túl sok a car ami a világban történik és egyre csak gyűl és örvénylik és egyszer majd a nyakunkba zúdul, de nem nem lesz benne öröm annak se, aki ezen filózik már egy ideje.

Azért lehet, hogy írni fogok még egy ideig arról, hogy milyen szép is lenne egy algoritmikus szocializmusban élni. Bár Romániában biztos még ezt is elcarnánk.

Zene. Egy anime zenéje, japánul énekelnek benne, előre szóltam.

2 megjegyzés:

Cserebogi írta...

a kezdő zene hihetetlenül ismerős... :) azt nem mondanám, hogy utána minden szavát értem... de érzem... :)

mzsolt írta...

Én ezt az animet nem láttam, de a zenéje jó. Azért ők is inspirálódnak egyfolytában egymásról. :)