kedd, december 12, 2006

The winner outfit is available in the safehouse














Továbbá pár gondolat a GTA: Vice City Storiesról. Nekem nagyon tetszett, fanboy vagyok no. Állítólag nem nagyon fogyott és elég rossz kritikákat is kapott, várják már nagyon az emberek a nextgent. Én a San Andreasszal nem játszodtam, de az LCS és VC-hez képest nagyon sok újítás van, bár igaz, egyiket sem igazán használtam ki, nem is fogom sorolni őket, kivéve azt, hogy nagyon egyszerű lett a légi alkalmatosságok (én csak helikopterrel nyomultam) használata és elég szórakoztató is volt, de a kis kétéltű nem lett a kedvencem. A küldetések elég nehezek, de mivel hosszú kihagyásokkal játszodtam, csak az újabbakra emlékszem, az utolsó nem is volt olyan nehéz, kb. harmadjára sikerült, viszont az első Mendez kinyírása nagyon nehezen ment, míg rá nem jöttem, hogy nem kell mindenkit kinyírni, elég csak beszaladni a kellő ajtón. Meg amikor a helikoppantyúból hintettem a sódert, az is kemény volt. Meg volt még talán valami, ami pár órát igényelt, de már nem emlékszem rá. Rájöttem, hogy bikinis csajok az úton ide vagy oda, talán Liberty City nekem jobban bejön, valahogy hangulatosabb, családiasabb a nagy parkkal és az egyetemi kampusszal. Azért persze ez jobb játék mint az LCS és a történet az, ami igazán megdobja. Na meg a zene, eszméletlen mennyiségű licenszet megvettek, van itt minden, Depeche Mode, Dio, Blondie, Genesis és minden egyéb is. Kicsit hiányzott, hogy nem volt opera adó, az LCS-ben és főként a 3-asban nagyon jókat autókáztam a La donna e mobile-re. Van viszont Phil Collins vendégszereplés, amivel nem nagyon tudok mit kezdeni, jó poén, de kicsit erőltetett és koncertet is ad és mindaz egy számot meg lehet hallgatni egyben is, ha az ember jegyet vesz rá, persze csak miután megvédte az énekest a biztos haláltól. Szóval a történet. Azt hiszem, ebben van a legnagyobb változás. Mostmár nem egy sima gyilkosok vagyunk (mostmár nem zavart annyira, hogy színest kell alakítani, de lassan már jöhetne egy hongkongi főszereplő is) hanem érző emberek és szövődik egy kis románc is Louise és köztünk, aki mint minden rendes nő VC-ben drogfüggő és a pasasa rosszul bánik vele, de mi rövid időn belül eltesszük láb alól. Persze nem kell mondani, mi lesz a vége (ne legyen már minden szpojlerezve, hehe). A cutscenek nagyon hosszúak és poénosak, belejöttek a srácok a technológiába, a történet pedig egész fordulatos is és a két testvér viszonya megdobja egy kicsit a menj és lődd le/vezesd el/rabold el sémát és hát egész ötletes küldetések is vannak, mondjuk a robotos nem igazán jött be. Szeretem, ha csak menni kell, vezetni és lőni, de bizonyára egyesek másra is vágynak, mondjuk bénázásra egy robottal. Szerintem midnenképpen új irány ez az erős történet és remélem a 4-esben is kapunk valami hasonlót. Érdekes, hogy mindkét psps játék előtörténetet dolgoz fel, talán a Rockstar a 4-esben akarja folytatni és összekapcsolni a városokat? Remélem azért modernizálják őket rendesen, mert megint prüszkölni fognak egyesek a reciklálástól. Én azt hiszem, nem, nagyon jól szórakoztam, de szerencsére elég sok munkám volt közben, hogy ne tudjam lenyomni az egészet pár nap alatt. Nagyon tetszett egyébként ahogy összekapcsolták a két Stories-t, az LCS-ben nem hallgattam a Flashbacket, mert idegesített Rennie, viszont halgattom sokat a keleti adót, volt rajta Ofra Haza: Im Nin Alu, nagyon hangulatos volt. Aztán rájöttem, hogy elég poénos ez a Rennie, biztosan népszerű lehetett, bár nem nyomott olyan jó zenét, viszont a VCS-ben szemtől szembe találkozhatunk vele és hát a stílusa maradt, sőt, segíthetünk is neki, hogy kialakuljon, if you know what I mean. :) Persze a rádiókban csak úgy tűnnek fel az emberek, akik más városokban is nyomják az ipart, szerintem ezt nagyon eltalálta a Rockstar. Ja, azt hiszem, a kedvenc rádióm mégis a 3-asból a Flashback zenéje, mind az 5 számmal, amiket azelőtt nem is hallottam, de még mindig szoktam hallgatni néha, meg Halo soundtracket és persze az örökös 8 bites cuccokat. Mindig eszembe jut, ahogy tértem fel a hídra, aminek a közepét felemelik és repesztettem mint atom, csak kellett ügyelni, nehogy kirepüljön az ember. Nincs nagy túl sansza, hogy időben játszodjam a 4-est, úgyhogy várhat még az SA, félek belekezdeni, meg aztán, jó lenne megnézni, hogy mit tud a Maffia.

Egyébként meg bizi vagyok, így könnyű megállni a blogolást.

2 megjegyzés:

Credo írta...

Nah, eszerint ezt is kiporgetted (en meg mindig mindenben ugyanott allok, LCS felbehagyva peldaul), congrats, eleg jokat is irtal rola, igy biztosan nem fogok en sem csalodni benne, egyebkent a Konzolban is asszem 9/10-et kapott.

mzsolt írta...

Hehe, nagyon ajánlom. És remélem, lesz a Bullyból is PSPs verzió. :))