szombat, december 16, 2006

Könyv

Még nagyon rég olvastam a Belle de Jour blogot, meg amiután abbahagyta és megírta a könyvét egy pár leleplező blogot is, de amiután komolyabban újrakezdte, már nem érdekelt, pedig gondolom nagyjából ugyanazt folytatja. Ma a Kauflandban a könyves polcnál vártam Eszterre és a könyvek között megláttam, hogy itt is kiadták a könyvét (ha jól látom, azóta írt újabbat is, tehát az elsőt). Némi habozás után csak bekerült a kosárba, csakis a blogger múltam emlékére. :)))

3 megjegyzés:

Credo írta...

Meg nem olvastam a blogot, de bookmarkolom, altalaban jokat ajanlasz.

Errol jut eszembe, hogy a napokban olvastam egy hasonlorol, szinten hiresebb (allitolag a 11-edik legnepszerubb a vilagon, gondolom amerikai) blogger rakta ossze konyvve a bejegyzeseit. Itt blogol, pontosabban inkabb az olvasoit szolitja fel, hogy irjanak minel szemelyesebb kepeslapon egy-egy titkot neki, es a jobbakat publikalja, ezekbol allt ossze a konyv, aminek itt egy mini-review-ja - erdekes (es cheap ass, "nekunk is eszunkbe juthatott volna") koncepcio - egyebkent ez a ficko is mar ket konyvet nyomott igy le.

Ja, es ha mar itt tartok, a reviewcommentek kozott valaki bedobott meg egy blogger.com-os blogbol keszult konyvet, itt a blog.

En meg egyikbe sem olvastam bele, de ha ilyen popularisak, gondolom majd atnezem oket egyszer. :)

Névtelen írta...

Magyarul is van blog-könyv (tán több is?), még nem lapoztam bele, de valahogy olyan különös gondolatnak tűnik, nem? Papírra vinni azt, aminek a változandóság, az interaktivitás meg az effélék esszenciális hozzávalói...?

mzsolt írta...

Olvastam a legújabb magyar blogkönyvről, ha nem írtak semmi extrát a bloggerek bele, csak szemezgettek a régi bejegyzéseikből, akkor nagyon pénzszagú a dolog. Esetleg még azoknak lehet hasznos, akik a fürdőkádban is akarnak blogokat olvasni és nincs wirelesses lapijuk. :) A könyv mindenesetre szerintem is elég párhuzamos fogalom a bloggal, szerencsére.