szerda, május 31, 2006

Graphisoft

Most jöttem a Graphisoft bemutatóról. Pontosabban az utána tartott borozásról. Meg sajtozásról, ennyiféle sajtot egy helyen én még nem is láttam. Megtudtuk milyen vagány cég a Graphisoft, milyen sokat keresnek és milyen jól dolgoznak. Kíváncsi lennék, hogy alszik egy olyan ember, akinek a programjával terveztek egy millió épületet? Dolgozik a kolozsvári bedolgozó cégnél pár olyan srác is, akiket "tanítottam". Minimum kétszer annyit keresnek mint én. Hiába, az ember a saját hibájából tanul, csak én nem. Tanulok. A saját hibámból. Meg másból sem. Csak ha nagyon muszáj. Beszélgettem a bemutatót tartó egyénnel, érdekes volt, nem használnak komolyabb szoftver metrikákat, jó nekik. Kaptam egy ceruzát, volt mivel az ujjaim között játszodjak hazafelé. Ezt még első év második szessziójában tanultam, miközben Kispista az ágyából Contrat játszott Zsnesen.

Hmm, nem volt elég az 50 perc gyalog haza. A Graphisoftnak jó bora van.

Nincsenek megjegyzések: