hétfő, május 01, 2006

Darázs

A tegnap a konyhaablakba beszállt egy darázs. Ugye az ablakot alkotó két üveg keretei között még sok hely van, könnyen betalált. Ki viszont nem nagyon akaródzott, én meg nem voltam hajlandó segíteni, annál inkább kárörvendve figyeltem. Volt, amikor állt, bizots gondolkodott, volt amikor mozgott, általában elég lassan mozgott és nem túl nagy ötletességgel, mind az ablakon próbált átmenni, nem értette, ha látja a külvilágot, miért nem tud odamenni. Aztán egyszer már nem volt. A tegnap megálltam, hogy leblogoljam, de ma győzött az elmúlás érzése.

Eszter szombaton hajnalban elment Amszterdamba, egy hétig marad. Én sikeresen elneteztem az egész hétvégét, de azért egy kicsit dolgoztam is. Ja, és tettem ide szélre linket a hivatalosabb oldalamra.

Vesszen az elmúlás.

1 megjegyzés:

rzr írta...

Hozzank is bejott egy darazs epp tegnap, es kialtottam egyet, mikozben bezarkoztam a budiba.
Annyira emlekszem hogy hideg volt a fajanc a bortonomben, de hamarosan szolt Gabi, hogy elbucsuzott a darazs az ablakon.