vasárnap, május 14, 2006

Csak úgy

Késő van, nekifogtam olvasni egy könyvet, amit valószínűleg nem fogok befejezni addigra amig kéne. Meg hát, képtelen vagyok 5 percnél tovább ugyanarra koncentrálni, ezért nekifogtam egy bejegyzést írni, hogy az alt+tab-ról legyen valami ami gyorsan visszakergessen az olvasáshoz.

Wow, működik, olvasok inkább mint megint hülyeséget írjak. Képzeljük el a blogot mint egy kommunikációs csatornát amelyen egy üzenet egy bejegyzés. Mi az a latens folyamat ami generálja az üzeneteket? Jobb ha nem tudjátok meg. :))) Ki kéne egyszer számolnom a blogom entrópiáját, csak sajnos nem volt elég őszinte, ezért használhatatlan lenne az eredmény.

Olvastam a transindexen, hogy megtalálták a Júdás evangéliumát és, hogy eléggé ellenkezik az eddig kialakított Jézus képpel. Érdekes, én pl érdekesnek találtam, sőt, erősebbé vált bennem a Jézus kép. A tökéleteset nem tudom elfogadni, de ha alább hagyna az egyház, akkor talán meggondolnám a dolgot mégegyszer. Pl a Kazantzakisz könyv is tetszett és elgondolkodtatott a dolgon, pedig amikor olvastam, már rég nem foglalkoztatott a keresztény vallás.

Olvastam a táltosról is és idegesített a dolog. Ezek az emberek azt hiszik, hogy ők találták fel a spanyol viaszt. Hát azt nem, de egyszerűsítették az egészet egy gyertyabélre, az tuti. Mintha csupa izomorfizmusból állna az ember, ha itt begörbíted, akkor ott kiegyenesedik és fordítva. Majd egyszer elmesélem az egyik első komolyabb találkozásomat egy ilyen emberrel, lehet, hogy azóta is miatta vagyok ilyen mint most. :)) Majd a részletekből kiderül miért.

Szóval ha kevésbé tökéletesek lennének a dolgok, mind a mennyben, mind a földön, lehet hívőbb lennék én is. De az én lelkemért nem kár, a testemnek meg úgyis mindegy, szóval hagyjatok elveszni, ha véletlenül mégis feltámadunk odaát. Tényleg, ha valaki gerincfájósan hal meg itt, akkor muszáj átvigye odaát is? Lehet egy gerincfájós ember bűntelen, hiszen elmulaszotta a napi gerinctornát valószínűleg olyan talmi hívságok miatt mint a blogolás?

1 megjegyzés:

Unknown írta...

KÁNTOR PÉTER: MIT KELL TUDNIA ISTENNEK?

Istennek tudnia kell, hogy számítok rá,
hogy szükségem van rá,
hogy bízom benne,

hogy számíthat rám,
hogy szüksége van rám,
hogy bízhat bennem,

hogy bárhogy is forduljanak a dolgok,
nem viselkedhet úgy, mint egy bankvezér,
vagy egy miniszterelnök, vagy egy szépségkirálynő,

hogy bárhogy is forduljanak a dolgok,
nem viselkedhetek úgy, mint egy bankvezér,
vagy egy miniszterelnök, vagy egy szépségkirálynő,

hogy nem várom tőle, hogy porszívózzon ki mindent,
rázza ki a szőnyegeket, járjon úszni,
és hagyjon fel a dohányzással,

hogy ne várja tőlem, hogy porszívózzak ki mindent,
rázzam ki a szőnyegeket, járjak úszni,
és hagyjak fel a dohányzással,

hogy vegye számításba, hogy nemcsak a jóból származhat jó,
ne akarjon tökéletes lenni,
és ne akarja a világot se tökéletesnek,

hogy számításba veszem, hogy nemcsak a jóból származhat jó,
és nem akarok tökéletes lenni,
és nem akarom a világot se tökéletesnek,

de hogy azért vannak határok,
hogy ne higgye, hogy elfelejtem neki
a jóvátehetetlen dolgokat,

hogy azért vannak határok,
hogy nem hiszem, hogy elfelejti nekem
a jóvátehetetlen dolgokat,

végül, hogy ha senkinek senki, ő biztosan
tartozik nekem
magával,

hogy végül ha senkinek senki, én biztosan
tartozom neki
magammal.

versek.freeblog.hu