szombat, május 13, 2006

EEE

Na igen, most hátha nem veszik el az áramot. Majd gyakran mentek draftot, úgyis oda kéne kerüljön minden amit írok.

Most sokat kéne dolgozni és hát azért dolgozgatunk is, úgyhogy jól esik azért nem blogolni, mert valami hasznos történik. Most van ugye Los Angelesben az E3 és hát ugye mostanában már annyi ilyen hírhez, anyaghoz férhet hozzá az ember, amennyihez nem szégyell, vagy legalábbis az idejéből futja. Nekem nem kéne fussa, nem is futja nagyon, csak egy kicsit. Nem tehetek róla, nem tudom elfelejteni azokat a régi szép időket, amikor leültem a tévé elé, összekötöttem a géppel, a gépet a dataszettel, mindent bekapcsoltam és feltűnt a kék képernyő, amit igazán szerettem (bár megvallom, azt a másikat már elég rég nem láttam, most nem az a legnagyobb gond) és mikozben tekert vissza a kazetta, én pötyögtem, hogy LOAD "*" és akkor jött az ABC TURBO 15 fordulat alatt és utána még egy kis kazetta tekergetés és jött a játék is 80-90-100 fordulat alatt. Szerintem akkor azt hihettem, hogy a programokat kazettafordulatokban mérik. Voltak PC-n is jó cuccok, nem kezdek bele felsorolni. Mostanában már nincs rá időm, de valahogy az érdeklődésem megmaradt, a híreket többnyire elolvasom, a trailereket megnézem, drukkolok egy kicsit a Wiinek, bár elég stupid névválasztásnak tartom, azért az eredetiségnek is vannak határai, kérem. Jó lenne leszokni erről, nem mondhatni, hogy túl produktív tevékenység lenne. Amikor amúgy nem vagyok produktív, akkor zavar, szégyellem, de most nem annyira, hogy ne írjak róla két szót. Halo 3 és God of War 2, eddig ez a két trailer tetszett a legjobban, előbbi az ötlete és attitűdje és persze minősége miatt, a második, mert egy olyan agyatlan brawlernek néz ki, amit igazán én is szívesen nyüstölnék, azt hiszem. Sajnos az új GTA-ból még nincs video, vagy nem láttam, azt nagyon vagány lenne játszani. A grafikáról annyit, hogy egyes trailerek sem mennek már a gépemen, a játékról már nincs is mit beszélni. Elég gonosz dolog a Sonytól, hogy az amcsik 599 dolcsiért kapják a PS3-at, mi szegény európaiak pedig 599 euróért. Még a végén X-et fogok venni, abban úgyis van Yak a biosban. Habár ahogy olvastam, a PS3-an startból lesz Linux és fejelszteni is lehet majd, ez aztán a nyitás a Sonytól. Remélem, példát statuálnak. Egy kicsit azért drukkolok a Wii-nek is, meg pl. most nézve a DS kínálatot, több játék érdekel, mint a PSP-s kínálatból, amiből igazán csak a Vice City Stories hangzik érdekesen számomra, míg a másik oldalon van Zelda, meg FF6 3D remake, yummy, azt nagyon szerettem, akarok megint énekelni az operában. Forgatom a kis fejemben, hogy kéne DS-t venni, vagy akár valami nagy konzolt, végülis, megbírnám, talán időnként egy-két játékot is. Jó lenne, ha mondjuk a védéshez kötném a vásárlást, bár nálam minden motiváció egyben anti motivációként is hat, azokon a napokon. November 11-hez igazán közel van a szülinapom, valaki meglephet egy PS3-al. :))) Ennyit az E3-ról, ideje lefeküdni és olyant álmodni, amire nem emlékszem felkeléskor. Néha olyan fájdalmasan hangzik, hogy az ember élete harmadát átalussza. Nem most.

Ma megint programoztam PICT-et, nagyon jó volt, nem kéne abbahagyni, most, hogy véget értek az előadások. Itthon is feltettem, megy szépen cygwin alatt. Egyszer össze kéne számolnom a programozási nyelveket a gépemen, azt hiszem, csak gcc-ből van vagy 4, 3 különböző targettel. Eszter azt mondta, hogy lassan senki nem fogja olvasni a blogom, mert nem értik a szavak felét sem. Hát sorry. Mennyi az a minimálisan nem munkával eltöltött idő a számítógép előtt, amivel még megőrzöm a mentális egészségemet. Mondjuk még mindig messze túllépem, szerintem, de talán nem értene tudni. Kár, hogy nincs módom megtapasztalni ezt a küszöböt. A küszöbök amúgy sem viccesek, az ember hajlamos átesni rajtuk.

Most megint csak úgy írok, mert jó, vagy nem is tudom. Volt még egy csomó dolog, amit írni akartam, de hát ez a jó ebben, ha egyszer írnék egy jót, akkor tuti többet nem jönne, hogy még írjak, így csak nyomom fogalom nélkül a hülyeséget. Vagy hogy is kell ezt mondani tudományosan?

Jó dolog ez, hogy van olyan sávszélességem, hogy simán tudom tölteni a cuccosokat, van pár vicces videó, amit az utóbbi napokban láttam. Legyen link? Legyen egy, ha már E3, akkor Wii (thx E). Egyre jobban tetszik nekem ez a dolog. Mostanában hallgatunk Sláger rádiót, szerencsére már elég késő van ahhoz, hogy ne az a stupid szerelmes műsor menjen. A végén az emberek beleordítják az éterbe, hogy "Szeretlek aranyom, aludj jól." Kicsit blogos, megosztja a gondolatát mindenkivel. De nem maradandó és név sincs, mégsem olyan, mint egy blog, valószínűleg, mivel a okozatok ennyire eltérnek, az okok is eltérhetnek. Persze, nem biztos, ugye igaz következhet mind hamisból, mind igazból, de hamis csak hamisból következhet, szóval ha az okozat hamis, akkor az ok csak hamis lehet, tehát mégsem különböznek. Most arra gondolok, hogy nem érthető ez, de ez jó, mert én is sok mindent nem értek és hát az érdekes érzés és egy kicsit gonosz is ez így. Azt hiszem, fáradt vagyok, ezért írok ennyi hülyeséget, nincs kedvem kimenni fogat mosni.

Nos hát, azt hiszem, ennyi megteszi egy hétre, csokiból még kevesebb is elég.