péntek, május 26, 2006

Ohne

Csak nem mentem ma Gödel 100. szülinapi bulijára. Nézegettük a programot, egész nap osztották volna az észt, a legtöbb román szót nem is értettem, szóval kimaradt. Na nem baj, nem halok meg Gödel nélkül.

Tegnap magic hour volt, amikor hazafelé igyekeztem két sörrel a gondolataim és bélbolyhaim közt, nem csináltam meg amit kellett volna. Na, a hétvége még megadatott, remélem, megadom én is a feladatnak ami kell. Jó volt találkozni az Ámerikába szakadt volt csoporttárssal.

Azt hiszem lassan az orvosok és pszichológusok neki kéne fogjanak tanulmányozni a net előtt eltöltött haszontalan idő vonzerejét és valami jó kis orvosságot találjanak ki ellene. Ha olcsó lenne, tuti néha-néha egy-egy hónapos kúrát beiktatnék, mert ez így nem mehet tovább.

Pár óra múlva megyek haza, le kéne már feküdni, elvileg esem le a lábamról, annyira fáradt vagyok, talán el kéne venni a széket a gép elől.

2 megjegyzés:

Kevin Kim írta...

I wish I could read your language!

What does "mert szan" mean?


Kevin

mzsolt írta...

Just for the record, "szan" is the Hungarian writing of the Korean word for the Korean way of Buddhism (written in English as "son"). "Mert" means "because".