csütörtök, március 31, 2022

filmek

Hát ebben a hónapban sem volt nagy kedvünk filmet nézni. Meg most már ugye hbo max van, nem hbo go, nekem egyébként kevésbé tetszik az új felület, pl. nem mutatja, hogy mely filmek fognak kiesni a kínálatból a hónap végén, cserébe kapunk pár frissebb filmet, de ami igazán érdekelt, a Dune meg a Matrix4 már láttam a moziban.

Na, remélem lesz még olyan hónap, amikor minden napra jut film. Azért a szokásos sorozatokat nézzük, van ami kifut következő hónapra, akkor majd sorra kerül, de ez most tényleg szegényes hónap lett megnézett filmek szempontjából. Persze, van Ukrajna helyette...

Heaven & Earth (1993): Egyik első keleti témájú film volt amit láttam, ez és A Nap Birodalma bizonyára jelentős szerepet kapott abban, hogy valamikor annyira bele voltam bolondulva Ázsiába. Még mindig bejött, de érdekes, hogy mely részletek maradtak meg, melyek nagyítódtak fel és melyek vesztek el az idők során. Nem, nem fogom leírni őket, lusta vagyok és ez a blog bármennyire is pszichoanalízisnek tűnik, nem az. Ez és az NBK miatt Stone sokáig a kedvenc rendezőim egyike volt, sajnos mostanában elment egy irányba...

The Electrical Life of Louis Wain (2021): Ez a film egy fickóról szól, aki rengeteg jó macskás képet rajzolt, talán részben neki köszönhetjük, hogy a macskák az őket megillető népszerűségnek örvendenek a társadalmunkban. Már csak ezért is érdemes megnézni, meg hát a Cumberbatch is egész jó.

Zene

Nincsenek megjegyzések: