vasárnap, március 13, 2022

Dicsőség Magyarországnak

Én nem vagyok magyar állampolgár, sok mindenről nincs szükségem cetlire, ez egyik ilyen dolog.

Azért van véleményem Orbán Viktorról, de nem írom le.

De ha már annyi hülyeséget írtam erre a blogra, akkor színt vallok a következő választásokról is, másképpen magamnak sem vagyok hihető.

Én azt szeretném, hogy Orbán Viktor nyerjen a következő választásokon. Ugyanis most nehéz idők jönnek, lássuk mire képes ellenszélben. Egyébként meg nem fenyegeti semmi nagy probléma Magyarországot és a magyarokat se, lehet, egy kicsit kevesebb túró rudira meg borsodira futja majd és lehet Hévízre kell menni legközelebb nyaralni.

Szavazni nem fogok, mert tényleg nem hiszek abban, hogy jogom lenne beleszólni a magyarországi választásokba (és nem csak azért, mert nem fizetek adót ott), meg a híreket sem fogom követni nagyon, majd csak négy év múlva leszek kíváncsi, merre is gördült a szekér.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: