kedd, február 15, 2022

itt a vége, hol a vége

Felmondtak a transindexesek.


Kár, talán ha a kezdetektől nem is - 99-ben jöttem Kolozsvárra, nem volt rendes netem a bentlakásban - de amióta van rendes netem, tuti olvastam szinte minden nap.

Remélem néhányan folytatják a Telexnél (rimótba ma már mindent lehet) és akkor kicsit több erdélyi hír lesz ott, az egyetlen magyar nyelvű portálon amit olvasok. Az igazán fontos dolgok amúgy is a tuitteren vannak...

Nem azt mondom, hogy szuper minőség volt a transindex, de sok jó cucc is volt, főleg a kultúra terén, az rmdszes propaganda szerencsére könnyen kiszúrható volt, a gazdasági híreknél pedig az ember tudta, hogy a számok és főleg a nagyságrendek nem a szerkesztők barátai, de a cikk alapján legalább el lehetett dönteni, hogy kell-e keresni egyéb forrásokat a témában, vagy lejött az ötlet. Sajnos mostanában a független újságírás egyre kevésbé menő, talán a független gondolkodás sem az már, szerencsére már kialakítottam a zajszűrőmet az igazán fontos dolgokban.

Azért köszi az utóbbi 20 évet...

Zene.

Nincsenek megjegyzések: