péntek, február 11, 2022

a lenyugodott vonalka

Tavaly a jótúb úgy gondolta, hogy megtaszítja egy kicsit a csatornámat, amire pakolgatok fel néha videókat. Kb így nézett ki az a taszítás:

Persze, azoknak akik komolyan foglalkoznak a jótúbbal és gondolom sokaknak akik nem annyira, a 37 ezer megtekintés az gyíkfing, de nekem a napi átlag 2-3 megtekintésről felugrani napi 2-300-ra az az elég jelentős volt, mint a mellékelt ábra mutatja.

Csak egy gond van, én nem akarok se komolyan, se komolytalanul foglalkozni a jótúbbal, szórakozásból tettem fel néhány sétálgatós videót, de miután kiszúrtam a sztereó kamerám bal szemét, már csak régi cuccokat osztogattam meg, meg persze a játékról is teszek fel videókat, amelyek kb 10 perc alatt készülnek el és mostanában még a kedvenc játékaimból is teszek fel videókat, nagy ritkán. Ami a lényeg, hogy nem akarok soha komolyan foglalkozni a jótúbbal, ezért egy kicsit zavaró volt az, hogy az emberek kezdték nézegetni a videóimat. Végül persze a jótúb rájött, hogy nem fog belőlem jótúbert csinálni, hiába segít be egy kicsit a nézettség növelésével, szóval szép lassan feladta a videóim ajánlgatását. És ez így van jól.

Most azt hiszem, a blog is kicsit tartalék lángra kapcsol, persze, ha vonalkák vagy ágyúk vagy számítógépek őrültségeket kezdenek csinálni, akkor azért lehet, hogy beszólok. A játékra kéne koncentrálni minél jobban és most ez megy is elég jól.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: