szerda, január 17, 2007

mestint + egyebek

Régebben találtam egy könyvet, ami főként a mesterséges intelligencia pár alapkérdésével foglalkozik, de úgy általában a tudományos módszerekkel is, az egészet persze játékosan és elég lazán és érthetően, le is tölthető. Könnyű olvasmány bárkinek és talán megvilágíthat egy-két dolgot. Érdekes, hogy elég sokat foglalkozik az áltudományokkal és vallásokkal is, úgy látszik, mostanában már muszáj ezekkel is foglalkozni (az intelligens dizájn sokat van emlegetve :)).

Norvig kitette a googleresearch blogra a 2006-os év legjobb előadásait náluk, amik mind meg is tekinthetőek, sajnos nem volt még időm megnézni nagy részüket, viszont az első pont az a Sebastian Thrun videó, amit én is linkeltem még régebben, tényleg nagyon vicces és érdekes.

Mivel mostanában ugye hoztam pár Second Life hírt is, hát itt az újabb nagyon fontos, ugyanis opensource lett az SL kliens, azaz valószínűleg beindulnak lassan a grafikus fejlődés útján ők is. Ha az ember nézegeti a flickren az SL képeket, lerí, hogy van mit fejlődni, érdekes lesz nyomon követni. Egyébként egész érdekes képek is vannak, érdemes néha rákukkantani.

Ja, és két nagyon jó linerider klipp: 1 2

3 megjegyzés:

Unknown írta...

A Y! jó ideje elveszett RSS-olvaja visszatért, és valami okból a novemberi postjaidat mutatta -- már el is kezdtem a commentet oda, hogy Istenéltessen. De azért most is: Istenéltessen! :) Nem jársz Szegeden mostanában? A Bécsi Kávéházban valami félelmetesen sokféle forrócsoki van újabban... (Bár a kanalazós fajtából.)

Unknown írta...

(Ráadásul teljesen nem is vagyok hülye, mert a Szülinap bejegyzést január 17-i dátummal írta ki... There is some more room for improvement by the Y! RSS.)

mzsolt írta...

Hehe, köszi. Idén Zalán megy Szegedre. Egyébként rájöttem, hogy Kolozsváron hol a legjobb a forró csoki, a Mozartban, de a legdrágább is. :))