kedd, január 09, 2007

Dolgok

Nem emlékszem hogy valaha megéltem volna ilyen meleg telet, mondjuk örvendek neki, de csak olyan helyre fogunk menni nyaralni, ami minimum 100 méterrel tengerszint felett van. Indokína és Indonézia teljességgel kizárva.

A 339-es labor belépett az Európai Únióba, itt szoktam 4 órát tartani és jó gyenge gépek voltak. Ma amikor beléptem, rendesen meglepődtem. Sok inches (minimum 19, de kicsit furcsák az arányai) lcd monitorok, 3 gigahertzes P4-ek, dvd író, 300 gigás vinyó amiből a rendszergazdák nem csíptek le semmit, mondjuk csak fél giga ram, de akkor is és 7300 le-s geforce 256 rammal. Bár van a monitorokon difuzor, sajnos nincs bekötve, ezért demónézés nem nagyon lesz, de nem hagyhattam ki egy kedvenc Byterapers demómat nem lefuttatni rajta.













Persze diákok is voltak, remélem utólag is beleegyeznek, hogy felkerültek a blogra, a monitorok nem ellenkeztek, de őket (is) tessék csodálni. :)













Khm, khm, letöltöttem az Inconvenient Truth című dokfilmet, de miután kiírtam, le is töröltem megnézés nélkül, kellett a hely. :)

Volt egy nagyon erős srác az osztályunkban. 5-8-ban sokat fociztunk a szünetben teniszlabdával és ő általában bakancsban rohangászott és nem nagyon kímélte az emberek lábát. Egyszer megelégeltem és direkt belerúgtam, erre ő visszarúgott, szerencsére felemeltem a jobb lábamat és így a bal lábamon az alsó lábszár izmát kapta el. Besántikáltam, beteget jelentettem és hazamentem egy napra (be jó is volt, simán lehetett akkoriban még beteget jelenteni, nekem el is hitték, de nem nagyon éltem a lehetőséggel). Eszembe sem jutott, hogy megmondjam az oszinak. Nagyon ritkán éjjelente nyilall egyet a bal lábam és megébredek rá.

További rulez jótúb videók. 1, 2.

Nincsenek megjegyzések: