csütörtök, augusztus 31, 2023

filmek

Írtam, hogy elromlott a nagy tévénk, egyelőre nem oldottuk meg a problémát, most úgyis volt sok hír amit a kis tévében nézni lehetett, meg néhány filmet is megnéztünk félig-meddig, de reklámokkal tűzdelve, közben netezve, nem kötöttek le annyira, hogy gondolkodjam is róluk, szóval nem is írok azokról. Így lett az, hogy egyetlen animáció került a mai listára.

Blame! (2017): A NaissanceE, ami engem inspirált a játékomban, a Blame című manga által inspirálódott, szóval gondoltam megnézem az animációs fimet, ami a mangát adaptálja valamilyen fokig. Hát, nekem annyira nem jött be, ha jól értem, a manga történetének egy része megvan itt, de amiért én jöttem, a hatalmas épületek és az elveszettség érzése, az nem volt igazán jól kifejezve. Mivel a NaissanceE-ben önállóan lehet bóklászni, még ha jól behatárolt terekben is, mégis nagyon jól átjön a gigantikus, de egyszerű épületek érzése, ehhez képest az animációban nincs egy kamera reptetős jelenet sem, mindig kell legyen egy (de általában több) karakter a képben, ami igencsak leszűkíti a lehetőségeket. Szóval ebből sokat nem fogok tanulni, talán el kéne olvasni a mangát...

Zene.

Nincsenek megjegyzések: