péntek, január 11, 2008

2007 a blogomban

Gondoltam, összeírogatom azokat a bejegyzéseket, amelyeket talán érdemes elolvasni a tavalyi év terméséből, hónapokra lebontva.

Január. Ekkor esett a 200. bejegyzés.

Február. Talán az ACM portal bug felfedezése hasznos lehetett másoknak is. Sajnos már nem működik a dolog.

Március. Igazából semmi, de talán érdemes megemlíteni az egyik legérdekesebb online élményem leírását, ami egy virtuális vendéglőben történt.

Április. Egy kis filo az ateizmusomról, meg a blogfesztről.

Május. Megpróbáltam sokadszorra abbahagyni a blogolást.

Június. Valamennyire sikerült is, júniusban egy bejegyzés sem született, mondjuk volt a kept és a cefp is, úgyhogy eléggé elfoglalt voltam.

Július. Semmi fontos, talán annyi, hogy írtam az első általam olvasott könyvről, amit ingyenesen terjesztenek az interneten.

Augusztus. Rengeteg egysoros bejegyzés, talán itt írtam először explicit módon egy feladatról ami érdekel és köze van a munkámhoz.

Szeptember. Egy kis útmutató ahhoz a területhez, amelyen dolgozom, ez már megint munka. :) Egy kriptikus bejegyzés, amit már én sem értek, de nem is hiányzik :) továbbá ebben jelent meg először a politika szó, aminek mindenféle vetületeit próbáltam kerülni a későbbi bejegyzésekben és néha elég nehezen ment, de végül sikerült.

Október. Az első ócska vicc amit én találtam ki és még a blogba is beírtam (a konjunkció fontos ebben a mondatban :)). Egy kis filozofálás a blogokról és csak előkerül a politika is. Egy rajzika is született, a zügy akkor fontos dolognak tűnt, most abszolút nem az, de hát ez így van rendjén. Talán ez volt az a hónap, amikor leginkább foglalkoztattak a blogok.

November. Két fontos dolog volt, a Darpa Grand Challenge, amiről elég sokat blogoltam azon a napon, amikor történt (1,2,3,4,5). Valamint az EP választások, ami jó nagy port kavart a blogoszférában (én inkább csak a blogokban követtem) és nekem sikerült megállni, hogy leírjam a véleményemet. 1-0 ide.

December. Mivel Marseilleben voltam, nem blogoltam, de még olvasni sem olvastam két hétig (ok, egy nap azért igen). Reméltem, hogy sikerül megőrizni azt az elmeállapotot, amiben ott voltam, de nem sikerült, megint olvasok blogokat.

Viszont biztos vagyok benne, hogy idén is lesznek felettébb sűrű hónapjaim, remélem komoly kimaradások lesznek a blogomban, igazából év elején még úgy terveztem, hogy júniusig nem írok semmit, aztán 11 nap alatt most harmadjára tagadom meg magam. Viszont van egy újévi fogadalmam is az új blogidényre, csak pozitív dolgokról akarok írni és semmi linkspreadin, arra ott van a dilisösz.

Más. Kitöröltem azokra a blogokra linkeket amelyeket nem olvasok gyakran, vagy nem ismerem személyesen a szerzőjüket, már rég nem rendelkezik a linkfal olyan jelentőséggel, mint régebben. Szóval törlődött Britewitelite, Suematra, Plastik, Bubis, Cs, Jack, Geom, 108, Big Hominid, Yak, Julcsa. Persze néha olvasgatom még ezeket, csak szerettem volna rendet tenni a linkek között.

Más. Újabb diák aki blogol, ezúttal filmekről. Valamint egy román srác az egyetemünkről, aki benne volt abban a projektben amivel komolyabb sikereket értek el (bár nem emlékszem pontosan, hogy hol is lettek másodikak, talán a világon?, van róla egy cikk amit még nem olvastam el).

2 megjegyzés:

buzsuforever írta...

Köszi a kis reklámot a filmes blogomhoz... Egyébként épp visszafele olvasgatok a blogodban, érdekesdolgokról írsz ;)

mzsolt írta...

Hát, sok kitartást annak a sok zöldségnek az elolvasásához. :)