csütörtök, július 26, 2007

Zűr

Az utóbbi napokban a NASA minden napra egy kép oldallal kezdtem és kifulladásig űrhíreket olvasgattam mindenhonnan, meg NASA hompédzset, remélem ma már fogok egy kicsit kódolni is. Érdekes, magyar űrhírportált kapásból kettőt találtam, míg román egy sincs.

Más. Néhány hónapja vettem egy új monitort, óccsó volt az emag-nál, nem filóztam sokat rajta, Fujitsu-Siemens, 21 inch, wide. Nincsenek nagy igényeim (egy 14 inches Daewooval 8 évet bírtam, lassan röntgenezni lehetett vele, utána 17 inches iiyama jött 3 évig), szóval teljesen megfelelőnek találom, még analóg vga csatoláson is, lusta vagyok a dvi kábelt előbányászni.

1 megjegyzés:

Cserebogi írta...

Lássuk, hogy még mindig komment szünet van, avagy változott a baba fekvése... illetve a blog beállításai... :)