csütörtök, július 05, 2007

Manhunt

Nagyon élveztem mind a két napig ezt a játékot, amig tartott a 20 pálya. Szerencsére annyit játszottam nappal, hogy éjjelre már nem maradt erőm, de azért tegnap meglestem az egyetem főbejáratánál, hogy biza van ott elég hely megbújni, hogy nyugodtan ki lehessen lőni az első ki/be járót. Sajnos a sztoriról lemaradtam, de azt hiszem nem is nagyon fontos, jótúbon be lehet pótolni a dolgokat, meg azokat az extra kivégzéseket is, amelyekre már azért nem vetemedtem. A machetevel amikor három csapásból levágjuk a páciens fejét, az azért egy kicsit túlzás, főként a hang. Viszont az nagyon poénos, amikor az ember megbújik egy falnál és közeledik felé a rendőr és nyomja a szöveget, hogy adjuk meg magunkat, milyen jó lesz nekünk és akkor hoppsza elő a fal mögül és kiloccsantjuk az agyát. Szerintem az ai teljesen rendben van, ha okosabb lenne, esélyünk se lenne, az árnyék egy kicsit túlzás, de nagyon jól működik mint szervező elem a pályákon. Ki kéne próbálni valami tactical shootert is. Szóval nagyon jó volt.

Nincsenek megjegyzések: