szombat, július 21, 2007

Szatmári Friss Újság

A múlt héten ugye sok Friss Újságot olvastam, elég nyugis lapnak tűnik, legalábbis a gyergyóiakhoz képest, amelyeket mostanában már nem is olvasok. Az egyik számban olvastam az érdekességek között egy rövid kis szöveget, hogy egy moszkvai blogger lefényképezte Perelmant a telefonjával a metrón. És tényleg. Eléggé meglepett, nem ilyen hírekhez szoktatott ez az újság, még azt is megemlítették, hogy nem vette át a Fields medált. Szóval riszpekt SzFÚ.

Más. Otthon azon gondolkodtam, hogy miért van olyan kevés gyergyói blog? Anno, mirces korszakban nagyon menők voltunk, komoly közösség volt, találkozó számtalan, még messziről is jöttek az emberek (bár én egyen sem voltam és "mirces" sem voltam, tekintve hogy csak scene csatikat látogattam, főként az ircneten). Lehet, hogy a blog az egy másfajta online közösség, talán túl rigid a gyergyóiak ízléséhez. Vagy a hely nem inspirálja az embereket eléggé? Nem tudom, de azért jó volna, ha néhány régi haver blogolna, legalább lenne okom ilyenekkel tölteni az időt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem csak idő kérdése, sokan nem fedezték még fel a bloggolást.

mzsolt írta...

nincs menekvés a blogolás elől. :)