szerda, szeptember 05, 2007

Gondolatok a blogger főoldalán és azon kívül is

Vicces, mennyire nem rólam szól már ez a blog. Persze ez nem baj, magam sem tudom igazán ki vagyok, miért vagyok, miért csinálom, satöbbi, mostanában nem volt jó ezt csinálni, most éppen bűnbakot is találtam magamon kívül, de a fék nem fog jól, vagy már rég lejtőn vagyok. Szórakoztató, ahogy nem állnak össze a szavak most a fejemben, pedig máskor még fájni is tudnak, de akkor nem írom le őket. Most viszont írok és nem érdekel, hogy értelmetlen zagyvaság ez, mert sok értelmes zagyvaságot olvastam az utóbbi időben és úgy érzem, csak értelmes zagyvaságokat okoz a fejemben aminek még kevesebb értelme van mint az értelmetleneknek. Azok legalább nem kérnek enni, inni, aludni.

Politika. Vicces, hogy mennyi néphülyítés megy és mégsem vehetem fel a kesztyűt, mert az tuti a lejtő kezdete, így még van esélyem, hogy egy lokális minimumban meghúzzam magam. Majd talán, ha változnak a szupport vektorok, újragondolom a témát, addig nem, bármennyire is ez most az a téma, amiről leginkább írnék.

Pótcselekvés. Másról fogok blogolni. Azt hiszem, eljött az ideje, hogy a kutatásomról blogoljak. Meg játékokról. Meg könyvekről amiket olvasok. Nagy ritkán. Meg zenéről amit hallgatok. Meg filmekről. Meg képekről. Meg mangákról. Meg animékről. Nagy ritkán.

Akinek ez nem volt elég zavaros, nézze meg ezt a két nagyon NSFW mangát.

1 megjegyzés:

csikiati írta...

egyszerüen hihetetlen! Cirkumfraktalos és eléggé szürreál. Tetszik.
Van egy hasonló stílusú írásom, csak a témája más. Majd ha érdekel.