szerda, szeptember 12, 2007

Ratatouille

Megnéztem, a moziban, nagyon jó volt. Az egy kicsit rosszul esett, hogy román szinkron volt, lehet csak azért, mert nagyon ovis időpontban mentem, déli egykor, de kibírtam. Hát mit lehet mondani róla, a technológia szuper, a karakterek kedvesek, a történet egyszerű, de kerek és nincs is amiért túlbonyolítsák, az üzenet lejön. Valami hiányzott azért az Incredibles-hez képest, talán Remy kicsit elsikkad, túlontúl a patkány a főszereplő, az Incredibles sokkal kiegyensúlyozottabb ilyen szempontból, de mindenképpen jobban szeretem ezeket a fajta történeteket, mint a Toy Storykat meg Bogarak életét. A bevezetőben mutatott WALL E viszont nagyon érdekesnek tűnik, remélem Lasseter fogja rendezni és azt is hallottam, hogy Brad Bird szeretne még Incredibles filmet készíteni. És az évek is gyorsan telnek, szóval már nem is kell sokat várni. Hogy is volt azzal a Dragonlance animációval?

Nincsenek megjegyzések: