hétfő, november 20, 2006

Jesszus

A Transindex blog aggregátorát úgy vezették be, hogy a 30 legjobb erdélyi blog van benne. Eléggé meglepett ez a dolog, hiszen a bit-blognak köszönhetően már tudtam, hogy készülget és hogy ezt a nyunyu blogot is tartalmazza, de azért a 30, hmm, szerintem nem ott a helyem. Na de Nándika a főszerkesztő, ő biztos tudja. Mostmár aztán csak értelmeseket szabad írni, mert másképp lekerülök a listáról. Még szerencse, hogy most fáradt vagyok és nem fogom sokáig nyúzni a dolgot és amúgy is rengeteg a munkám. Érdekes kategóriák alá tartozom: art, ezt gondolom inkább a demós dolgoknak köszönhetem mint a béna 5 perces photoshop koholmányaimnak; kötelező, na ez igazán meglepő, meg kell kérdezzem Nándikát miért is; reflexív, ezt értem, nem akartak önmagát szívató kategóriát létrehozni nekem és végül személyes, hát ilyen bejegyzés is született már egynéhány, de aktívan szokok le róla. Hát akkor ez most ennyi, jó aggregálódást mindenkinek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem kenyerem a magyarázkodás, de téged szeretlek :D

Szóval reflexív, mert a blogírásra mint olyanra is reflektálsz állandóan, tépelődsz stb. Ezért.

És art, mert én annak tartom a kis bigyuszokat, s akkor mi van? :D

mzsolt írta...

Hehe, de a kötelező kategóriából kikerültem. :)) Na nem baj, majd bemászom a tech-be, ott lenne igazából a helyem, ha nem bohóckodnék itt.