hétfő, október 16, 2006

Otthon

Otthon voltam a hétvégén és nagyon jó volt.

Menet aludni is tudtam, nagyjából Dédáig, de azért otthon is alvásra ment el a szombat délután.

Jövet nem tudtam aludni, próbáltam egy kicsit játszani a pspn, de rá kellett jönnöm, hogy az nfs nem az én stílusom. A kocsárdi váltás után szerencsésen kaptam helyet, de amikor leszáltt a hátamnál ülő pasas, akiről azt hittem, hogy otthagyta a táskáját, pedig mind tekintgetett vissza, elkezdtem azon gondolkodni, mi van, ha bomba van benne és a velem szemben ülő enyhén maffiózó kinézetű idősebb embert akarják kinyírni. Túl lusta voltam ahhoz, hogy sikoltozva elmeneküljek, ráádásul nem hallottam még hasonló esetről a román vasúton, meg aztán túl drága módszer lenne ez amúgy is és végül úgyis mindegy, mert legalább egyből belehalnék a robbanásba, nem fájna. Kolozsváron aztán előkerült a táska gazdája és szerencsére nem robbant fel amíg a közelében voltam.

Péntek este, amikor Endi megszusiztatott, megnéztünk pár demót, többek között az Iconoclastot és megint eszembe jutott, milyen jó is lenne demót készíteni, végre egy jobbacskát. Persze ez nem szolgálja a céljaimat, mert hát ez nem komoly dolog, szóval szó sem lehet róla. De azért kedvcsinálónak jöjjön pár link. Első az első, a Second Reality, A demó, ugye, még mindig kevesen érnek fel hozzá designban, vagy legalábbis syncben. Itt van a Starstruck is, az idei meglepetés TBL demó, ami nagyon jó, meg talán mindent kihoz az Amigából amit lehet, de nekem valami hiányzik, talán a technikai bravúr, ami azért mégiscsak része a demózásnak. A végére pedig egy jó kis pixelart blog. Egyébként meg cucc, hogy egyre több demó van a google videon meg youtubeon, remélem felkerül a Hyperventilation is mihamarább.

Nincsenek megjegyzések: