péntek, augusztus 04, 2006

Telefon

Vettem egy Nokia 6600-t, a boltból, kb. kétszer annyiért mint amennyiért alig használtan meg lehet venni, de az utóbbi időben annyit szívtam pár használtan vett cuccal, hogy egy egész bejegyzést akartam róla írni, de végül megelégszem ezzel a sorral. Szóval jó kis kütyü így elsőre, egy csomó cuccot feltettem már rá, mondjuk ha jól tapasztalom, mp3-at nem tud, ami azért nem valami nagy dicsőség, mert szerettem volna zenét is hallgatni rajta, nem szól valami jól a 11khz-es , 8 bites, mono wav bár lehet, hogy fülhallgatóval majd tűrhető lesz. Egyébként meg a Symbianon van a lényeg, akarnék rá valamit programozni, mostmár nincs mentségem, hogy milyen lassú a java. Ja, meg persze a régi telefonomban kipurcant valami és így nem hallom amit a hívó fél mond (Eszter szerint csak megjátszom a dolgot), szóval ezért a nagy beruházás.

Más. Olvastam, hogy lesz Dragon Lance animációs film, 2007 végén. Na, van újabb dolog amit várhatok bőszen, ha lesz rá időm, de már most nagyon drukkolok, hogy el ne szúrják, mert valami noname indiai stúdió készíti.

Nincsenek megjegyzések: