péntek, október 20, 2023

vissza a kínai-magyar határait a szellemi örökség gyökereinél iddogáló démonoknak

Van az a kínai mondás, amit az ellenségeknek illik címezni, hogy "Élj érdekes korban!" Ezt persze én értem, mert ugye az érdekes általában rosszat jelent, vagy mostanában inkább kiszámíthatatlant mondanék rá, cizellálódtam én is. Egyre inkább kiszámíthatatlannak élem meg a világot, egyre több dologról derül ki, hogy nem értem őket, ezzel egyre jobban értem ezt a mondást, egyre tágasabb értelemben tudom alkalmazni.

Egy mesterséges intelligencia lehet látta az összes szövegkörnyezetet amelyben használták ezt a mondást, talán még egyszerűbb parafrázisokat is sikerül ezzel a gondolattal reprezentáljon, de igazán mélyen egyelőre még nem érti ezt a gondolatot. Nem is biztos, hogy negatív érzelmi polarizációt kapcsol hozzá.

Vajon mikor találkozunk félúton, én tovább terjesztve ki a lehetséges helyzetek számát amelyre alkalmazom, ő meg átérezve a veszélyt az egyén számára amit implikál?

Soha! Ugyanis nincs ilyen kínai mondás. Csak hallucináltuk az egészet, vissza mindent!

Demó.

Zene.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: