péntek, november 30, 2007

Ömlesztve

A legszebb tesókámnak köszönhetően boldog tulajdonosa lettem egy digitális fényképezőgépnek, regisztráltam is a picasan, hogy feltölthessem a fotóimat, amiket majd valamikor elkészítek.

Nincs a bentlakásban net egy pár napja, pedig most szerettem volna írni blogot, de hát ha nem, hát nem. :)

Vettem egy francia-román társalgási szótárt. A nagy sarki könyvesboltban találtam erre a blogra, nagyon reklámozták, a román belle de jour, talán majd egyszer megveszem a könyvét, persze csak ha a londoni történeteit elolvastam már, de mostanában nem igazán érdekel ez a téma. Másik offline talált blog ez, egy plakáton volt a "kampuszban", egy koreai írásjel (nagyjából a mi "h" hangunkat kódolják vele) által keltett színérzetről tartott előadást a mandzsu pasi, ez meg a blogja amit a kolozsvári mandzsu (kínai?) tanulási lehetőségekről ír. Letölthető néhány érdekes zene, pl. a múltkor az ujgur album nekem nagyon manelésnek tűnt, szerencsére a szöveg értése nélkül a manele is egész elviselhető és hát mégis csak rokonaink.

És végül, de nem utolsó sorban, készül egy új Golden Axe játék, a szöszi lesz a főszereplő, a többi két karakter csak npc lesz talán, mondjuk ez érthető, hogy a csajszit akarják jobban "kidolgozni", viszont nekem mindig az volt az érzésem, hogy a törpe a legerősebb karakter. Egyik régi nagyon kellemes játékélményem volt, amikor Attilával kettesben végignyomtuk a GA pécés (izé, nevezzük csak 386-osnak, sok köze annak a gépnek a mostani pécékhez már nincs :))) verzióját a Servernél valamelyik nyáron (talán hetedikben?), amikor még saját gépünk sem volt. Miklós biztos komoly dolgon dolgozott, már akkor is. :)) A Hardwiredes képeken egyébként elég jól átjön a régi hangulat, persze turbózva, nem hagyhatom ki, hogy egyik képet át ne emeljem.

2 megjegyzés:

Credo írta...

Milyen fényképezőgépet kaptál?

A Golden Axe tényleg elég jól néz ki, nem olvastam korábban, hogy készül. Lassan nekünk is kell vennünk next gen konzolt. :)

E-mailt majd írok a napokban, nagyon elvesztem most egy fordításban.

mzsolt írta...

Panasonic Lumix DMC-LZ7 :)

Tényleg jól néz ki a Golden Axe és PS3 az elsődleges target, remélem nem szúrják majd el, van egy kis youtube klipp is, elég hangulatosnak néz ki.

Ráér. :)