kedd, november 06, 2007

7 dolog

Nehéz találni hét olyan dolgot amit szeretek és köze van ahhoz, hogy ezt az országot Romániának és nem Oompa-Loompa Landnak hívják. Egyelőre csak hármat tudok, ha majd több is eszembe jut, később kiegészítem a listát.

1. a román kaja finom, szeretem a csorbát és a túróspuliszkát
2. azt hiszem, nem ilyen lenne hazamenni Kolozsvárról Gyergyóba, ha nem egy nagyrészt román vidékről egy nagyrészt magyar vidékre mennék haza. Mindig megmosolyogtat ha a vonaton néha akaratlanul is románul kérdem, hogy szabad-e a hely, pedig már a mi részünkön vagyunk, vagy ha románul kérdi más tőlem, de miután leül, magyarul kezd beszélgetni az útitársával, valamint ezeknek egyéb kombinációi.
3. Van kinek drukkolni sporteseményeken (a tévében, természetesen), ha román csapat is játszik (mindig az ellenfélnek, természetesen).

Már mindenki nagyon rég túlesett ezen a dolgon, szóval én nem is tudom kinek passzoljam a labdát, Ever (bár nem hiszem, hogy olvasna, de egy dícshimnuszt nyomhatna erről a szép országról)? (ez a lista is bővülhet, természetesen). Bővült: Csiki Ati, kérlek oszd meg velünk azt a 7 dolgot, ami tetszik Romániában.

3 megjegyzés:

Csiki Attila-József írta...

Megosztottam:)
nyolc is lett. jo otlet volt.

mzsolt írta...

Hehe, végül nem azt írtad, hogy lehet hétfőn, kedden, szerdán, csütörtökön, pénteken, szombaton és vasárnap is sörözni. :) De így sem rossz. :))

Csiki Attila-József írta...

azt mashol is lehet.
Gondoltam, ezt az egyet komolyan veszem:))