kedd, október 09, 2007

Viccek

Két szupport vektor beszélget. Azt mondja a raccsoló a másiknak:
- Elegy innen, fujj.
- Eredj te, én vagyok a kiválasztott!

(Na jó, ezt szerintem még az értők sem értik, szóval ugye ma szemináriumot kell tartsak az l0 norma (ami NP teljes, tehát a vak szerencsén kívül nem segít semmi a megoldásában) l1 (olvasd el egy) norma általi közelítéséről egy cikk alapján, ezért ihletődtem így meg, deszar :))

Másik vicc ez a cikk az Intelligent Fallingról, kedvenc mondatom: "...there are many phenomena that cannot be explained by secular gravity alone, including such mysteries as how angels fly, how Jesus ascended into Heaven, and how Satan fell when cast out of Paradise." Jesszus. :))) (Ja és köszi Zalán a linket, ezen egész nap szórakozhatom.)

2 megjegyzés:

Csiki Attila-József írta...

tokjo, vannak egyeb cikkek is, kulonosen tetszett a D*ck Cheney uj szivmutyurerol szolo:)

miafranc írta...

Hehe. Ez tok jo volt. Marmint a vicc. Meg engem is megihletett. Itt a folytatas :)

Two support vectors are talking.
Alpha1: I can't support it. Nobody's working. Just us.
Alpha2: Shut up! And go to hell too.
Alpha1: I came from there. From L2.
Alpha2: Hell, you moron!
Alpha1: Hell like Hilbert spaces?