péntek, március 16, 2007

Virtuális vendéglő

Ma megint rossz kedvem volt, viszont volt egy érdekes élményem a kibertérben, ami megéri, hogy írjak róla. Van egy online játék amit kutatási célra fejlesztettek, ezt próbáltam ki. Annyi az egész, hogy egy vendéglőben ketten játszanak, lehet pincérnő vagy vendég lenni és a helynek megfelelően lehet eljárni, szóval lehet beszélgetni, a pincérnő tud a szakácstól kaját kérni és meg is lehet enni a rendelt kaját, majd lehet fizetni és távozni. Persze közben csevegni, csak szövegesen. Én pont vendég lettem, egy óra várakozás után, igazából nem volt semmi extra, a pincérnő kedves volt, én is kedves voltam, elég keveset beszéltünk, de minden rendeltetésszerűen történt és ez érdekes érzés volt, hogy valaki online azon ügyködött, hogy felvegye a rendelésemet és mindent leszállítson szépen, először a teát hozta, pedig azt rendeltem utoljára, de hogy esetleg közben csillapíthassam a szomjamat, utána a filét és utána a meggyes sütit, amiket én szépen el is fogyasztottam sorban, utána fizettem, adtam 2 dollár tippet és kiléptem a játékból, mondjuk utána nem nagyon tudtam válaszolni a kérdésekre, hogy milyen idősnek tippelem a játékostársamat, vagy a munkahelyét, a kajáláson kívül nem beszéltünk semmit. Olvastam, hogy mások ökörködnek, csúnyán beszélnek, gondolom a földre is lehet tálalni, meg minden ilyen, de az én esetemben nagyon kultúrált volt a dolog. Majd egyszer lehet kipróbálom úgy is, hogy ökörködök, de nem hinném, hogy túl élvezetes lenne. Na szóval jó volt és kész, lehet ki kéne próbálni egy kissé bonyolultabb virtuális közösségeket is, mondjuk SL. :)

Nincsenek megjegyzések: