szombat, március 03, 2007

Itthon

Hazajöttem erre a hétvégére. Mostanában történik pár érdekes dolog, de nem nagyon van kedvem írni róluk és amúgy is érthetetlen lenne az egész.

Hazafelé a vonaton végigvittem a Medal of Honor Heroes-t, pspn, azt hittem, sokáig kitart, ezért tettem csak ezt az egy cuccot a memory stickre (meg azért is, mert 1.5 giga :)). Nem rossz játék, de nagyon rövid, 12 pálya van csak, azok sem valami nagyok, befejezés után játszhatóvá válik még 3 pálya, de azok sem valami extrák. Az utolsó pálya egyből összejött, talán a legnehezebb az volt, amikor egy havas tájon kellett három pontot elegendő időt ellenőrizni és özönlöttek rendesen a kis nácik, viszont szerencsére volt egy távcsöves puska is valahol. Majd visszafelé Kolozsvárra megpróbálom közepes nehézségi szinten. :)

Volt még egy nagyon jó hír, miszerint a Rockstar is euphoriat fog használni a következő játékaikban, egyre elkerülhetetlenebbnek tűnik egy 360 vételezése a nyáron, főként a kijön a Halo 3 és a Fable 2 is. De azért mégis a GTA4-et várom a leginkább és az euphoria remélem beváltja a hozzá fűzött reményeimet. Már rég agyalok valami ilyesmin, valaki tud cikkeket ilyen témában, én nem nagyon találtam?

Nincsenek megjegyzések: