péntek, január 10, 2020

cats

Tegnap voltam és megnéztem az új Cats filmet. Egyedül voltam a teremben, nem túl gyakran fordul elő ez (na persze, nagyon régen, Gyergyóban amíg még volt mozi, gyakran mentünk hárman és még fizettünk két jegyet, hogy legyen vetítés, de hol vannak már azok a szép idők?)

Sokat nem akarok értekezni róla, fura számomra, hogy az emberek annyira gyorsan elitélték, hogy hülyeség, meg gyomorforgató, számomra egyik sem igaz ezekből. Nekem tetszett. Mondjuk lehet, hogy én nem tudom annyira beleélni magam a filmekbe, hogy meztelen embereket lássak amint macskaszőrbe bújva nyalogatják magukat, merthogy a filmbeli macskák ilyent is csinálnak, de én akkor is csak macskákat látok. Persze, tudom, hogy a mondanivaló az emberekről szól, de az a karaktereket, meg az élet-történeteket, meg a vágyakat tartalmazza, nem a látványt.

Szóval nekem bejött. De nekem bejött a The Rocky Horror Picture Show is. Meg egyébb utődött dolgok is bejönnek néha. Például az Ichi the Killer.

Mindegy is, 10 év múlva már a youtube-ra is mindenki hasonló effektekkel rendelkező filmeket fog felpakolni, valós időben fogja ezt már nyomni a telefonunk, szóval ajánlom mindenkinek, hogy kezdjen hozzászokni az ilyen típusú effektusokhoz.

Vannak mások is, akiknek bejött, itt egy youtube kritika, ő jutatta eszembe a Rocky Horror Picture Show-t. És még csak azért is itt a trailer, mert jó cucc ez.

Cats rulez.

Nincsenek megjegyzések: