csütörtök, október 17, 2019

ribút azaz reboot azaz újraindítás

Úgy döntöttem, hogy újraindítom a blogot. Most van időm írni, ugyanis belefogtam egy saját projektbe, amivel egyelőre még lassan haladok, mert egy játék lesz és sokkal több dolgot akarok benne én megírni, mint azt mostanában illik, szóval egyelőre a Vulkannal szórakozom, kicsit elment az idő mellettem, mióta utoljára grafikát programoztam, de kezdek szép lassan visszarázódni. Erről majd még fogok írni, de egyelőre nem.

Igazából azért is újra blogolásra adom a fejem, hogy a szüleimnek egy kicsit segítsek bizonyos mesterséges intelligenciáról szóló híreket megérteni és talán másoknak is segítség lesz. Ugyanakkor meg ha valamiben tévedek és hozzáértőbb egyén olvassa a gondolataimat, ha kedve van, kijavíthat, az mindig jól jön.

Mostanában olyan időket élünk, hogy lassan igazzá válik, hogyha nem élünk egy alapvető jogunkkal, mégpedig a véleményünk kifejezésével, akkor lassan elveszik azt tőlünk. Szóval az alapötlet marad, nem írok olyant, amit később le kell törölnöm, egyetlen egy bejegyzést töröltem le egyszer, az is elég haszontalanka volt, de akkor valaki úgy érezte, hogy nem kellett volna és tiszteletben tartottam a véleményét. Szóval a vonalat Európa körül húzom meg, ezen belül nem írok semmiről, azon kívül viszont rengeteg olyan dolog történik, amit jó lenne kiírni és mivel jelenleg amúgy sem akarok menni Amerikába és olyan helyre amúgy se megyek soha, ahol megkérdik a szociális hálós felhasználóm azonosítóját, ezért Amerika meg Kína lesz sok.

Nem is tudom, hogy írtam-e, hogy van twitter, meg youtube felhasználóm. Előbbit arra használom, hogy okos embereket kövessek és vicces dolgokat meg mesterséges intelligencia linkeket retweetelgessek. Utóbbit arra használom, hogy 360 fokos videókat tegyek fel, de az a kamerám éppen elég rossz bőrben van, a 180 fokos sztereó kamerámnak meg a hanggal van időnként problémája, szóval ez eléggé parkoló pályán van.

Szóval nemsokára jön a kontent, tudom, hogy a blogolás nem igazán menő már, de nem is azért csinálom, szóval most pont jó így nekem.

Nincsenek megjegyzések: