vasárnap, június 06, 2010

tiff

Biztos eddig is volt olyan TIFF, amit teljesen kihagytam, de eddig nem írtam ezt le, most leírom, teljesen kihagytam, még a programot se néztem meg, pedig állítólag extra mennyiségű koreai film volt. Hát ez van. Azt hiszem, az első tiffen néztem a legtöbb filmet, ötöt, de már nem emlékszem mindegyikre, csak az Auditionra, Avalonra, Chihirora. Ja, tavaly is csak azért néztem meg azt a koreai filmet, ami után a nagykövet telt asztalokkal fogadott minden Republica vetítő terméből kilépett embert, mert volt rá ingyen jegyem, meg fülesem, hogy lesz fogadás, amiből azt hiszem két pohár fehér bor és néhány fénykép erejéig vettem ki a részem. Hát na, nem vagyok én akkora filmbuzi, ez mondjuk igaz.

Más. Volt Kolozsváron is TED, tudtam róla, de nem igazán érdekeltek az előadások, meg aztán, remlélem felteszik őket valamelyik videomegosztóra előbb-utóbb, talán lesz érdekes előadás. Bár most úgy vagyok, hogy a "rendes" TED sem érdekel, nemrég megnéztem pár előadást, de azelőtt meg hónapokig semmit. A Kurzweil előadás fordításán is 5 hónapot ültem, közben elvették tőlem, nem hiszem, hogy valaha is fogok újabb talkot fordítani, valahogy ráúntam az egészre.

Más. Megnéztük a Prince of Persia filmet, hát elég gyengus volt, de sokkal rosszabbra számítottam. Ennyivel tartoztam a prinsznek.

Más. Sikeres volt a Falcon 9 első útja, elég nagy szó, én egy kicsit kezdtem kételkedni a SpaceX-ben a folyamatos késések miatt, de úgy tűnik, tudják mit csinálnak, jó lenne azért, ha beváltanák az igéreteiket.

(még pár kép itt).

Más. Rákaptam a vimeo és tumblr brózolásra, nem gyó, nem gyó, legalább napi 2 órám rámegy, tisztára olyan fíling, mint amikor a blogoszférát fedeztem fel. Érdekes, a twitternek nincs ilyen hatása, értelmetlen 140 karaktertől túl sokat várni.

Más. Valahogy úgy érzem, össze fog jönni a szingularitás (a technológiai, ebben a blogban erre vonatkozik ez a szó) 20 év alatt, még úgy is, hogy nem fogok egy gramot se hozzátenni, legalábbis aktívan. Ez jó.

Más. Kezdtem gondolkodni, hogy ősztől mi legyen a bloggal. Be nem fogom zárni, de lehet kütyüblog marad belőle, ami az én (eddigi) vásárlási szokásaimat tekintve évi 1-2 bejegyzést jelent.

Nincsenek megjegyzések: