hétfő, március 08, 2010

avatar

Szerintem jó, hogy az Avatar nem kaszált sok Oscar díjat, ez is mutatja, hogy nem átlagos. :)) Most nem fogok belemenni ebbe az inverz-logikába, aki sejti, miért jön be nekem az Avatar annyira, az érteni fogja, aki meg nem, az nem, úgyse fog kommentelni, szóval béke van, vagy ha nincs, akkor gonoszul törlöm a kommentjét... :)

Más. Szeretem a Pixart, de szerintem a Coraline sokkal jobban megérdemelte volna a legjobb animációt, mint az Up, ebbe se megyek bele, hogy miért gondolom így.

Más. A legtöbb filmet nem láttam, de nem is nagyon érdekelnek, kivéve a Jeff Bridges filmet. Sandra Bullock is kapott szobrocskát, ez már lassan a vég... vagy ha nem is az, de ékes bizonyítéka, hogy ez bizony egy átlagos Oscar volt az idén.

Egészen más. Megfigyeltétek, mennyi űrben játszódó videóklipp van mostanában? A hétvégén otthon voltam és így megnéztem mi az aktuális felhozatal és ledöbbentem, amikor már Robbie Williams is az éppen kihalóban levő Constellation program Orion űrkapszulájának videóit vágja be a klippjébe. Mondjuk nem hiszem, hogy nagyon felkeltené az amcsi fiatalság érdeklődését az űrkutatás iránt, bár ki tudja, ismétlés a tudás anyja, ugyebár...

1 megjegyzés:

Attila T. Áfra írta...

Cameron a TED-en:
http://www.ted.com/talks/james_cameron_before_avatar_a_curious_boy.html