szerda, február 25, 2009

csoki

Ma amikor leszálltam a buszról, behívtak valami leendő Ursus sörről kérdezgetni, nem igazán hiszem, hogy sok okosat tudtak meg tőlem, remélem a statisztikához jobban értenek mint a kérdőív összeállításhoz, de hát ez van, néha eszméletlenül meg kell szenvedni 1%-nyi növekedésért, én azt hiszem, ebben nem sokat segítettem. Viszont kaptam csokit, meg kávét és a könyvet is kitettem a táskámból, de a címét már nem szerkesztettem bele a képbe.
Más, mivel a reggeli tumultus előtt próbálok munkába menni, amikor reggeli tumultuskor kezdődik a munka, most még elkaptam a reggelt, így nézett ki:
Van ám más csoki is, de erről majd máskor:
Más, utálom, hogy hülyének néznek a reklámokban, mindenki tudja, hogy a dinoszauruszokat legvalószínűbb módon egy bazi nagy meteorit ölte meg és azt is, hogy jégkorszakok százezer évente vannak, ami sokkal gyakoribb mint a dinók, valamint ha nem döglöttek volna meg, akkor nem lenne kőolaj és nem lenne amiből a néni bevásárló szatyrai készültek volna.

7 megjegyzés:

miafranc írta...

Hehe. 2. kep = C407? :D

mzsolt írta...

Ja, az.

Névtelen írta...

AZ üntrelákurj-ban laktok?

mzsolt írta...

Nem, a házsdeuban, az üntrelákurjban a munkahelyem van, a negyedik etázson van a ziroda, onnan készült a kép.

Névtelen írta...

Összeállt a kép. Szóval Rólad beszéli a portás, hogy kit mászkálsz az ablakban ...

Nem rossz a kilátásod, meg kell hagyni :)

mzsolt írta...

Lehet, hogy mégsem egy bazi nagy meteorit, hanem egy bazi nagy vulkán ölte meg a dinókat?

http://www.universetoday.com/2009/04/27/were-the-dinosaurs-really-wiped-out-by-an-asteroid-possibly-not/

Lorant írta...

Jo kis svajic csoki ;)